TILAUSOHJEET JA TOIMITUSEHDOT

Tilausohjeet

Ostosten tekeminen Taidekeskus Salmelan verkkokaupassa on nopeaa ja helppoa. Voit selata tuotteita vapaasti ja klikkaamalla ”lisää ostoskoriin” –painiketta tuote siirtyy automaattisesti ostoskoriin. Ostoskorin sisältöineen näet klikkaamalla kuvaketta sivuvalikon yläpuolella tai sivun oikeassa alanurkassa.

Katso ostoskorin sisältö klikkaamalla kuvaketta sivuvalikon yläpuolella tai sivun oikeassa alanurkassa

Kun olet valmis maksamaan ostoskorin tuotteet, paina Kassa-painiketta ostoskorinäkymässä:
kassapainike

Sinut ohjataan Kassa-sivulle. Tarkista tilauksesi ja täytä tarvittavat yhteystiedot. Varmista, että sähköpostiosoite ja puhelinnumero ovat oikein! Tilauksista tulee aina sähköpostivahvistus.

Oletuksena tilauksesi lähetetään laskutusosoitteeseen, mutta halutessasi voit lisätä erillisen toimitusosoitteen. Tapahtumaliput lähetetään automaattisesti annettuun sähköpostiosoitteeseen – tarkistathan, että liput ovat tulleet perille!

Kun olet täyttänyt tietosi, voit siirtyä maksamaan tilausta. Maksuvaihtoehtoja ovat muun muassa verkkopankit ja yleisimmät luottokortit. Tapahtumalippuja voit maksaa myös Smartum-, Eazybreak- tai Epassi-työsuhde-eduilla mikäli liput tulevat omaan henkilökohtaiseen käyttöön. Näet Smartum-, Eazybreak- ja Epassi-maksutapavaihtoehdot kassalla silloin, kun ostoskorissa on vain tapahtumalippu tai -lippuja. Työsuhde-edulla maksu suoritetaan Smartumin, Eazybreakin tai Epassin oman palvelun kautta – sinut ohjataan palveluun automaattisesti, kun siirryt maksamaan ja takaisin, kun olet maksanut tilauksen. Lisätietoja maksutavoista alempana.

Mikäli sinulla on kysyttävää tai verkkokaupan käytössä ilmenee häiriöitä, ota meihin yhteyttä sähköpostilla osoitteella info@taidekeskussalmela.fi tai puhelimitse numerolla 050 3388 114.

Toimitusehdot

Toimitusehdot lyhyesti

1. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus (myös pyhäpäivät lasketaan). Palautusoikeus ei koske tapahtuma- ja pääsylippuja eikä konserttitarjoiluja tai muita ravintolatuotteita. Otathan huomioon, ettei lipuilla ja ravintolatuotteilla ole vaihto-oikeuttakaan.

2. Varastossa olevan tuotteen toimitusaika on 2–7  arkipäivää. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä. Tapahtumaliput toimitetaan tilauksessa annettuun sähköpostiosoitteeseen ja ne näkyvät sähköpostissa muutaman minuutin sisällä.

3. Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote tai tuote on viallinen, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta viipymättä mutta viimeistään 7 päivän sisällä Taidekeskus Salmelaan joko sähköpostitse info@taidekeskussalmela.fi tai puhelimitse 050 3388 114.

4. taidekeskussalmela.fi-verkkokauppa ei vastaa siitä, mikäli tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy taidekeskussalmela.fi-verkkokaupan kohtuullisten vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevan sen toimintaa haittaavan tai estävän seikan vuoksi.

5. Tilauksen yhteydessä antamasi henkilötiedot (nimi, sähköpostiosoite) kerätään ja tallennetaan asiakasrekisteriimme. Emme luovuta tietoja ulkopuolisille tai kolmansille osapuolille. Tietojasi voidaan käyttää Taidekeskus Salmelan omaan markkinointiin.

6. taidekeskussalmela.fi–verkkokauppa pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtoja. Asiakkaan on ennen tilausta tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tarkemmat toimitusehdot

1. Toimitusaika

Tuotteidemme toimitusaika on 2–7 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

2. Toimitustavat

Postin tai Matkahuollon paketti Suomessa sijaitseviin osoitteisiin. Mikäli haluatte tehdä tilauksen ulkomaille, olkaa yhteydessä Taidekeskus Salmelan toimistoon.

Toimituskulut määräytyvät paketin koon mukaan. Pienet lähetykset toimitetaan suoraan asiakkaalle kirjelähetyksenä.

3. Maksutavat

Paytrail

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Voit maksaa seuraavien pankkien verkkopankkitunnuksilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki / Aktia, POP, Nooa, Handelsbanken, Ålandsbanken, Tapiola ja S-pankki sekä yleisimmillä luottokorteilla.

Smartum, Eazybreak ja Epassi

Henkilökohtaiseen käyttöön tulevia tapahtumalippuja voi maksaa Smartum-, Eazybreak- ja Epassi-työsuhde-eduilla. Maksu tapahtuu Smartumin, Eazybreakin tai Epassin oman palvelun välityksellä kyseisen palvelun käyttöehtojen mukaisesti. Maksaessasi Smartumilla, Eazybreakilla tai Epassilla vakuutat, että ostamasi tuotteet tulevat omaan henkilökohtaiseen käyttöösi. 

Huomaa, että maksaminen Smartumilla, Eazybreakilla tai Epassilla on mahdollista vain, jos ostoskorissasi on pelkästään työsuhde-edun alaisia tuotteita (tapahtumalippuja).

4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus (myös pyhäpäivät lasketaan). Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton. Palautus- ja vaihto-oikeus ei koske tapahtuma- ja pääsylippuja eikä konserttitarjoiluja tai muita ravintolatuotteita. Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuvista postituskuluista. Asiakkaalle ei hyvitetä toimittajan lähetyskuluja.

Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen info@taidekeskussalmela.fi tai puhelimitse numeroon 050 3388 114.

Pyydämme palauttamaan tuotteet:

Taidekeskus Salmela, Näkkimistöntie 1, 47900 Vuohijärvi

Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai muuten virheellisiä toimituksia. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa.

Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:

  • Palautuksen syyn (mikäli vioittunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahdollisen erotuksen alkuperäisen ja tätä edullisemman korvaavan tuotteen välillä).
  • Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

5. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen info@taidekeskussalmela.fi tai tekemään puhelimitse numeroon 050 3388 114.

6. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen info@taidekeskussalmela.fi tai puhelimitse numeroon 050 3388 114. Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista.

Myös taidekeskussalmela.fi-verkkokauppa pidättää oikeuden perua tilauksen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille. Pidätämme oikeuden olla toimittamatta tuotetta mikäli tuotteen hinnassa tai muissa tiedoissa on virhe.

7. Yhteystiedot

Taidekeskus Salmela

Näkkimistöntie 1
47900 Vuohijärvi

puh. 050 3388 114 (toimisto)

sähköposti: info@taidekeskussalmela.fi

Verkkokaupan tuotteita myy: Non Troppo Oy, y-tunnus 0785716-2, alv.rek. kotipaikka Kouvola, Näkkimistöntie 1, 47900 Vuohijärvi, p. 050 3388 114.

Scroll to Top